استاندار سیستان‌وبلوچستان:

تأمین دام مولد و پایه پرواری برای تقویت وتوسعه دامپروری ضرورت دارد 

کرمی گفت: ضرورت دارد با توجه به ظرفیت های خاص دامپروری در سیستان‌وبلوچستان،با تأمین دام های مولدو پایه پرواری موجبات تقویت و توسعه دامداری های استان را فراهم تا در خوداتکایی کشور با تولید گوشت قرمز مورد نیاز بازار از طریق تولیدات داخلی سهم بسزایی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۶۱۸۱۳۲
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محمد کرمی استاندار سیستان‌وبلوچستان صبح امروز در جمع شورای هماهنگی سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به اهمیت تأمین گوشت برای بازار سطح کشور از طریق استان گفت: ضرورت دارد با توجه به ظرفیت های خاص دامپروری در سیستان‌وبلوچستان،با تأمین دام های مولدو پایه پرواری موجبات تقویت و توسعه دامداری های استان را فراهم تا در خوداتکایی کشور با تولید گوشت قرمز مورد نیاز بازار از طریق تولیدات داخلی سهم بسزایی داشته باشیم.

محمد کرمی با تقدیر از تلاش بخش کشاورزی در توسعه مرغداری ها افزود: نگاه همه مسئولان و تولیدکنندگان در این امر باید بسوی تولید صادرات محور استوار گردد

وی با مهم شمردن کشاورزی در فعالیت‌های اقتصادی تصریح کرد: با توجه به اینکه عمده معیشت و درآمد مردم استان وابسته به بخش کشاورزی است توسعه همه جانبه این بخش برای ارتقای تولید،اشتغالزایی ، ایجاد ارزش افزوده و درآمد زایی از برنامه های محوری است.

کرمی در این نشست خواستار تسریع در توسعه باغات میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری، تولید محصولات کشاورزی سالم برای ارتقای سلامت در جامعه و توسعه فعالیت های آبخیزداری برای کاهش اثرات مخرب سیل در جنوب استان شد.

در ابتدای این نشست رئیس سازمان و معاونین ستادی سازمان جهاد کشاورزی و مدیران کل ادارات وابسته گزارشی از آخرین برنامه های توسعه‌ ای بخش کشاورزی ارائه کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار